پروژه طراحی سیستم آبیاری هوشمند و کنترل اتوماتیک زمین فوتبال ورزشگاه گل‌گهر سیرجان

زمین چمن گلگهر سیرجان مانند آزادی می شود.

زمین چمن گلگهر سیرجان

در این عملیات سیستم آبیاری هوشمند و سامانه هوادهی مصنوعی ( گرمایش از کف) برای این زمین در نظر گرفته شده است که هم اکنون به صورت کامل به اتمام رسیده و درحال بهره برداری می باشد.

 این سیستم آبیاری و گرمایشی پس از ورزشگاه آزادی، برای دومین بار در کشور در ورزشگاه گل گهر سیرجان در حال اجرا است ، کاهش مصرف انرژی و افزایش کیفیت چمن از ویژگی های این سیستم می باشند.

ورزشگاه گلگهر سیرجان

زمین چمن این ورزشگاه کاملا مکانیزه بوده و بعد از ورزشگاه آزادی دومین ورزشگاه و زمین چمن مکانیزه و پیشرفته در سطح کشور می باشد . این زمین چمن دارای تونل های هوای گرم و لوله های گرمایش از کف می باشد که در فصل سرما با دمیدن هوای گرم از کف به چمن باعث نشاط چمن و سبزی در زمستان سرد می شود.سیستم آبیاری این زمین چمن هم کاملا مکانیزه بوده و تمام سطح آن به روش های آبیاری بارانی و به صورت کاملا یکنواخت آبیاری می شود . سیستم آبیاری هوشمند و کنترل از راه دور آبیاری زمین چمن ورزشکار از ویژگی های منحصر به فرد و خاص این ورزشگاه می باشد .

اتوماسیون آبیاری هوشمند
نصب شیر برقی های اتاق کنترل آبیاری زمین چمن

نصب تابلو برق آبیاری هوشمند آبیاری در موتور خانه ورزشکاه و در همانجایی که شیر برقی ها به صورت ردیفی کنار هم نصب شده اند نصب شد.

سیستم آبیاری هوشمند
سیستم هوشمند آبیاری سوواران
نصب تابلوی قدرت و سیستم کنترلی آبیاری هوشمند
شیر برقی ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *